Medikal Estetik ve Dermatoloji

Lazerli Cilt Tedavileri

Palomar Icon IPL

Hemanjiom, porto şarabı lekesi gibi doğumsal damar lezyonlarının dışında, yüzde oluşan telenjektezi, rozacae gibi sonradan gelişen damarsal bozuklukların tedavisinde, pigmente lezyonların tedavisinde ve cilt gençleştirmede çok başarılı bir IPL sistemidir.

Icon lazer tedavisinden, cildindeki ince çizgilerin, derin kırışıklıkların görünümünü hafifletmek, kahverengi lekeleri silmek, akne izlerinden ya da travmaya bağlı yara izlerinden kurtulmak, daha taze, daha genç görünümlü bir cilde kavuşmak isteyen herkes faydalanabilir

Palomar Icon Tedavisi Kaç Seans Uygulanır?

Damarsal lezyon tedavisinde, lezyonun büyüklüğü ve genişliğine göre 1-4 seans uygulanır. Örneğin yüzde yer alan birkaç mm lik bir kılcal damar bozukluğu tek seansta tedavi edilebilirken, tüm yüzün yarısını kaplayan bir damarsal lezyon 4 seansta ortadan kaldırılabimektedir. Seans araları minimum 14 gündür. Pigmente lezyonlarda ise, lezyonların yaygınlığına ve genişliğine göre 2-3 seans uygulanır. Tedavi aralıkları minimum 14 gündür.

İşlem Ağrılımıdır? Anestezi Gereklimi?

Anestezik kremler ve uygulama sırasında soğuk uygulama çoğu zaman yeterlidir.

Tedavi Sonrası Süreç Nasıldır?

Uygulama bölgesinde işlemden hemen sonra hafif ödem, kızarıklık artışı ve yanma hissi gözlenir.

Bu bulguları azaltmak ve ortadan kaldırmak için yüze soğuk uygulama yapılabilir. Sonrasında cilde tedavi amaçlı krem ve cildi koruyucu güneş kremi sürülür. Uygulama alanında, deride pullanma ve kahverengi küçük kabuklanmalar görülebilir. Bunlar birkaç gün içerisinde genellikle kendiliğinden dökülür.

Her mevsim uygulanabilir mi?

Güneşten korumak gerektiği için işlem için kış ayları tercih edilir.

Palomar Icon acaba bana uygun mu?

Tüm medikal estetik uygulamalarında olduğu gibi, Palomar Icon için uygun olup olmadığınızın en doğru cevabını bir dermatoloji uzmanı söyleyebilir. Eğer siz de Palomar Icon ile ilgileniyorsanız, merkezimizde Dermatoloji Uzmanımızdan ücretsiz görüş alabilirsiniz.

Cutera Excel V

Ödüllü Excel V sınıfında en iyi ultra hassas lazer dalga boylarını (532/1064 nm) tek bir cihazda bir araya getiren piyasadaki tek ayarlanabilir lazer sistemidir. Rakipsiz çok yönlülükle hassas uygulama parametreleri sunan Excel V yüzeysel ve derin vasküler hastalıklardan iyi huylu pigmentli lezyonlara kadar her türlü vakayı tedavi edebilecek esnekliğe sahiptir.

Kırmızı, mor, kahverengi lezyonların düzeltilmesinde, tüm cilt tiplerinde yaklaşık 20 farklı endikasyonu tedavi etme özelliğine sahip Excel V vaskülerden iyi huylu pigmentli lezyonlara kadar en geniş çeşitlilikteki lezyonları tedavi etme imkanı sunar.

CUTERA EXCEL V ile uygulanan tedaviler;

• Rosacea (gül)
  • Anjiomlar
  • Siğiller
  • Poykilodermi
  • Flebostaz
  • Yüz Damarları
  • Bacak Damarları
  • Telenjiektazi
  • Çiller
  • DPN’ler
  • Yaşlılık Lekeleri/Kahverengi Lekele
  • Et Benleri
  • Akne İzleri
  • Yara İzi Küçültm
  • Kırışıklıklar
  • Tırnak mantarları

Cihazın bir diğer başlığı olan Genesis V kırışıklık ve yaşlanmanın gözle görülür belirtilerini iyileştiren neo-kollajenoz uyarımı ile mikro damar yayılımlarını güvenli bir biçimde hedeflemek amacıyla 1064nm Nd YAG lazer enerjisini hassas mikro atışlar olarak dağıtır. Tüm estetik ve cilt tedavilerinin sonrasında kullanılabilir.

Cutera lazer her mevsim uygulanabilir mi?

Diğer lazer çeşitlerinde olduğu gibi Cutera lazer sonrasındada güneşten korunulması gerektiği için kış mevsimi daha uygundur. Uygulama sonrası sıcak ortamlardan da kaçınılması gerekmektedir. (sauna, buhar odası vb.)

Seans aralıkları ne kadardır?

Seans aralıkları 2-3 haftada bir uygulanabilir.

Cutera Excel acaba bana uygun mu?

Tüm medikal estetik uygulamalarında olduğu gibi, Cutera Excel Icon için uygun olup olmadığınızın en doğru cevabını bir Dermatoloji uzmanı söyleyebilir. Eğer siz de Cutera Excel ile ilgileniyorsanız,
merkezimizde Dermatoloji Uzmanımızdan ücretsiz görüş alabilirsiniz.

Revlite Q-Switch Lazer

Geniş bir endikasyonu olan FDA onayına sahip bu lazerde 4 dalga boyu mevcuttur.

1064nm dalga boyu ile melaninin yoğun olduğu melasma gibi cilt hastalıklarında ve kahverengi, siyah dövmelerin silinmesinde etkilidir. 532 nm dalga boyu epidermal yerleşimli pigmente lezyonların tedavisinde ve kırmızı, turuncu, kahverengi dövmelerin silinmesinde başarılıdır.

585 nm mavi ve mor dövmelerin silinmesinde, 650 nm ise yeşil renkteki dövmelerin silinmesinde etkilidir.

Revlite Q-Switch lazerin diğer kullanım alanları;

• Dövme silme
  • Epidermal ve dermal pigmente lezyonlar
  • Non-ablatif cilt yenileme
  • Cilt gençleştirme
  • Kırışıklık ve ince çizgiler
  • Akne izi
  • Yara izi
  • Melasma
  • Gözenek sıkılaştırma
  • Vasküler lezyonlar
  • Tüy sarartma

Revlite Q-Switch lazer ağrılı bir işlem midir?

Q-Switch lazer ağrılı bir işlem değildir. Öncesinde lokal anestezik kremle uyuşturduktan sonra işlem yapılır. Uygulama sonrasında ciltte hafif kızarıklık oluşur. Genellikle 24 saatte kaybolur. İşlem sonrasında güneşten korumaya mutlaka dikkat edilmelidir.

Revlite Q-Switch lazer acaba bana uygun mu?

Tüm medikal estetik uygulamalarında olduğu gibi, Revlite lazer için uygun olup olmadığınızın en doğru cevabını bir Dermatoloji uzmanı söyleyebilir. Eğer siz de Revlite lazer ile ilgileniyorsanız,
merkezimizde Dermatoloji Uzmanımızdan ücretsiz görüş alabilirsiniz.

Fraxel Lazer

Fraxel Lazer FDA onaylı lazer olup diğer fraksiyonel lazerlerden 18 kat daha güçlüdür. İki dalga boyu mevcuttur. Erglass 1550 nm galga boyundadır. 1927 nm dalaga boyu ise Thulium Lazer olarak adlandırılmaktadır.

Fraxel Lazer cildi sıkılaştırmak ve yenilemek, gözçevresindeki kırışıklıkları düzeltmek, lekeleri gidermeyi hedefler. Güneşten hasar görmüş yaşlanmış tahrip olmuş ciltlerde dermise uyarı yaparak, dermisin doğal olarak ürettiği kollajeni ve hücreleri tetikler. Fraxel lazer ile hem iyileşme süreci hızlıdır hem de etki güçlüdür.

Fraxel Lazer nerelerde kullanılır?

• Akne ve akne izlerinde
  • Yara ve yanık izlerinde
  • Ciltteki kahverengi lekelerde
  • Melazmada
  • Göz çevresi kırışıklıklarının yumuşatılmasında
  • Ameliyat izlerinde
  • Boyun, dekolte, elleri yenileme ve gençleştirmede uygulanmaktadır.

Fraxel Lazer Tedavisi Nasıl Çalışır?

Fraxel Lazer Tedavisi ile, cildinizde, mikrotermal tedavi bölgeleri olarak bilinen, binlerce küçücük ama derin tedavi kolonları üretir. Bu tedavi sayesinde dermis dediğimiz derinin alt tabakası hasarlanır derinin kendi kendini onnarma mekanizması harekete geçer. Aynı zamnda da  epidermis dediğimiz derinin üst tabkasındaki lekeler ortadan kalkar. Bu sayede daha sağlıklı, daha sıkı bir doku meydana gelir.Bu sayede  cildin çok daha hızlı iyileşmesini sağlar.

Her Fraxel Lazer tedavisi cilt yüzeyinin %20 arasını hedefler. Klinik incelemeler, etkili bir tedavi kürü için yaklaşık 2-4 haftalık aralıklarla, ortalama 3 ila 5 seans önerir. En yakın zamanda gittikçe iyileşen sonuçlar alınabilir. Genelde gözle görülür gelişmeler yaklaşık 2-3 ayda görülebilir.

Tedavi Nasıl Yapılır?

Önce uyuşturucu kremler ile cildin anestezisi sğlanır. Bu lazerin soğutucu sistemi de olması nedeniyle ağrı ve/veya yanma hissi minimuma indirgenir. Ağrıya çok hassas kişilerde ise lokal anestezi uygulanabilir.

Tedavi Sonrası Ne Olur?

Tedavi sonrasında cildinizde hafif kızrıklık ve hassasiyet oluşabilir. Bu durum kişiden kişiye değişiklik arzedebilir. İşlemden sonra bir hafta kadar cil pembemsi bir tonda olabilir.Bu gayet normal bir durumdur deri kendi kendini onarmaktadır. Tedaviden bir gün sonra makyaj yapılabilir ve traş olunabilir.

İşlemden sonraki birkaç ay içerisinde deri kendi kendini onarmaya devam etmektedir. İşlemden sonra cildinizi daha yumuşak, pürüzsüs sıkı ve tazelendiğini hissedersiniz. Zamanla göz çevrenizdeki kırışıklıkların azaldığını, cildinizdeki ince çizgilerin düzelmeye başladığını şayet akne izleriniz varsa bunların azaldığını gözlemlemeye başlarsınız. Aynı zamanda  güneşin neden olduğu lekelenmeler, cildinizin renk tonunda eşitlenmeler olduğunu da görmeye başlarsınız. Tek seansta bile bu değişiklikler kendini belli etmeye başlayacaktır.

Fraxel lazer acaba bana uygun mu?

Tüm medikal estetik uygulamalarında olduğu gibi, Fraxel lazer için uygun olup olmadığınızın en doğru cevabını bir Dermatoloji uzmanı söyleyebilir. Eğer siz de Fraxel lazer ile ilgileniyorsanız,
merkezimizde Dermatoloji Uzmanımızdan ücretsiz görüş alabilirsiniz

Ultherapy

Estetik açıdan duruşumuzun en önemli göstergesi olan yüzümüzde gerek yaşın etkisiyle, gerek yerçekiminin etkisiyle oluşan olumsuz değişiklikler yakın zamana kadar sadece estetik operasyonlarla düzeltilebilmekteydi. İlerleyen teknolojinin bu konudaki en önemli armağanlarından biri olan Ulthera yöntemi sayesinde, 30 dakika süren tek bir seansta ameliyatsız yüz germe artık mümkün. Bu bakımdan Ulthera, ameliyatsız yüz germe ve cilt gençleştirme için estetik operasyonlara alternatif olarak sunulan, son zamanların en çok tercih edilen teknolojisidir.

Teknolojik açıdan ultrasona benzeyen bu yöntem ile elastikiyetini kaybetmiş, sarkmış, kırışmış ciltler ve düşük kaşlar ameliyata gerek olmaksızın düzeltilebiliyor. Böylece eskiden sadece cerrahi operasyonlarla yapılabilen yüz germe işlemi artık iğnesiz, enjeksiyonsuz, iyileşme sürecine ihtiyaç duyulmadan, çok pratik şekilde çözülebiliyor.

Ulthera teknolojisi ile yaptığımız bu işleme ‘Ultherapy’ diyoruz. İşlem tüm yüz için yaklaşık 30 dakika sürüyor ve misafirlerimiz, uygulamanın ardından günlük aktivitelerine hemen dönebiliyorlar. Tamamen doğal bir etki yaratan bu işlem sayesinde cilt kendi kendini onarmaya ve yeni kollajen üretimine başlıyor, neticede ciltte mükemmel bir sıkılaşma ve lifting etkisi kendini göstermeye başlıyor. Uygulamanın hemen ardından toparlanmaya başlayan cilt istenen ideal görünüme 3 ayın sonunda ulaşıyor. Tek bir uygulamanın ardından elde edilen bu doğal sonuç yaklaşık bir sene kalıcı oluyor.

Ultherapy sırasında ağrı hissediliyor mu?

Hayır, ancak kişiden kişiye fark etmekle beraber uygulama sırasında anlık ‘iğne batması’ gibi önemsiz sayılabilecek geçici bir sızı hissediliyor. Bu his, uygulanan enerjinin dokunun derinlerine ulaştığını ve böylelikle ciltte lifting ve sıkılaşma etkisi oluştuğunu göstermektedir.

Ultherapy’nin yan etkisi var mı?

Teknoloji olarak ultrason enerjisi tıpta 50 yıldan uzun süredir kullanılmakta ve klinik çalışmalarda herhangi bir yan etkisi olmadığı ispatlanmıştır. Bazı misafirlerimizde uygulama sonrası oluşan ve birkaç saatte kendiliğinden normale dönen kızarıklık haricinde Ultherapy’nin bilinen hiçbir yan etkisi bulunmamaktadır.

Ultherapy öncesinde herhangi bir tahlil gerekiyor mu?

Hayır. İşlem öncesinde veya sonrasında herhangi bir tahlil gerekmiyor.

Ultherapy için doğru zaman / doğru sezon nedir?

Herhangi bir zaman veya sezon kısıtlaması bulunmamaktadır. Sene boyunca her zaman, aynı başarıyla uygulanabilir.

Ultherapy acaba bana uygun mu?

Tüm medikal estetik uygulamalarında olduğu gibi, Ultherapy için uygun olup olmadığınızın en doğru cevabını bir Dermatoloji uzmanı söyleyebilir. Eğer siz de Ultherapy ile ilgileniyorsanız,
merkezimizde Dermatoloji Uzmanımızdan ücretsiz görüş alabilirsiniz