Sigara ve Nargile İçenlerde Akciğer Temizliği

Sigara ve nargile içerken yanma sonucund oluşan birçok kanser yapan yüksek oranda toksik ürünler solunur. Günümüz sigaralarında yaklaşık 3000 tane kimyasal madde bulunmaktadır.

Akciğerler vücudun çok önemli bir organıdır. Akciğerler, hücrelere oksijen sağlar aynı zamanda vücutta karbondioksit ve diğer gaz formundaki artıkların atılımını sağlar.

Doğru biçimde alınan diyafram nefesi akciğerlerdeki gaz alışverişini en yüksek seviyeye çıkartarak, kandaki karbondioksiti dışarıya atarken kandaki kanı taze oksijenle besler. Oksijen vücuttaki alkali ortamı desteklerken karbondioksit asidoza sebep olur.

Eğer kanınız asidik atıklarla aşırı yüklenmişse akciğerler yeterli oksijeni alıp taşıyamayacağından vücut ph’sı alkali olmayacak dolayısıyla tüm dokularda kronik bir hipoksi ve ikiz kardeşi asidoz oluşacak. Bu durum vücudun iltihaplanmasına ve tümör oluşumuna davetiye çıkaracaktır.

Akcğerlerin durumu cilde yansır, ciltteki lekeler ve cilt problemleri genellikle aksıyan akciğer fonsksiyonlarının işaretidir. Akciğerler ve bağırsaklar mukus ile tıkandığında toksik atıklar citten atılmaya çalışıldığından daha da ileri cilt problemleri gelişebilir.

Tütün ürünlerinin zararlı etkilerinden kurtulabilmek için en etkili yöntem sigara ve nargileyi bırakmaktı. Eğer kişi uzun süre sigara içtikten sonra sigarayı bırakmışsa vücut akciğer dokusunu temizleyip onarmaya çalışır.

Akcier detoksu akciğerlerin dokusunu temizlenmesini hızlandırır.

Tedavide neler yapılır ?

• Akciğer segmentlerine nöralterapi.
  • Akciğer meridyenlerine akupunktur.
  • İnhalasyon tedavisi.
  • Nefes egzersizleri ve diyafram solunumu.

Seanaslar kişiye göre değişir, genellikle 5-10 seans aralığında hastalarda rahatlama görülür. Merkemizde Dr. Şule BADEMLİ hastalarımıza akciğer ve genel vücut detoksu ile yardımcı olmaktadır.