Nöral Terapi

Nöral Terapi Nedir?

Nöral terapi, lokal anestezik enjeksiyon uygulamaları ile vegetatif sinir sistemini uyarmayı ve regüle etmeyi amaçlayan bir tedavi yöntemidir.
Nörovegetatif sistem bir bütündür ve işlevlerini sibernetik kanunlar çerçevesinde gerçekleştirir. Vegetatif s.s. dişler, tırnaklar ve saçlar hariç tüm bedeni sarar. Bu mikro sinir ağının uzunluğu 500.000 bin km’dir. Vücutta oluşan herhangi bir veya birden fazla bozucu uyarı sadee bir organ veya sistemi hastalandırmaz, tüm beden etkilenir.
1928 yılında Huneke kardeşler (Alman) lokal anesteziklerin alışılmadık uzaktan etkileri adlı çalışmalarının sonucu olarak Nöral terapinin ana felsefesini sunmuşlar.

Ana felsefe:

A. Segmental tedavi yöntemi
B. Bozucu alanların ortadan kaldırılmasıdır

Tüm dünyada yaygın olarak yüz yıldan beri binlerce kere uygulanan doğal tedavi (regülasyon tıbbı) metodudur. Nöral terapide Segmental quadel (cilt altı) enjeksiyonları yapılır. Kural olarak prokain veya lidokain gibi çok kısa etkili lokal anestezik maddeler kullanılır. Kliniğimizde %1’lik prokain kullanılmaktadır. Prokain’in yarı ömrü 15-30 dakikadır.

Nöral terapi hangi hastalıklarda uygulanır?

• Detoks
  • Migren
  • Akut veya kronik ağrılı durumlarda
  • Lenf dolaşımı bozukluğu
  • Kabızlık,
  • Gaz şikayetleri
  • Hormonal dengesizliklerde
  • Fibromiyalji
  • Huzursuz bacak sendromunda
  • Alerjik hastalıklarda
  • Anti Aging
  • Vücudun toksinlerden arındırmak
  • Regülasyon tıbbında
  • Romatizmal hastalıklarda kullanılır.

Nöral terapi hangi yaş grubuna uygulanır?

Her yaştaki hastaya uygulanabilir.

Nöral terapi kimlere uygulanmaz?

• Anti – Kogulan olan ilaç kullanan kişilerde dikkatli olunmalıdır.
  • Myasthenia gravis (kas hastalarında)
  • Hipertoidi nedeniyle atom tedavisi olan hastalara 6 ay süresince uygulanmaz.

Nöral terapi sadece bir tedavi yöntemi değildir. Bağışıklık sistemini güçlendirmede, vücudu regüle etmede, sağlıklı halin korunmasında çok etkili bir yöntemdir.

Nöral terapi kaç seans ve hangi aralıklarla yapılır?

Tedavideki seans sayısı hastaların kliniği ile ilişkilidir. Ortalama 3-6 seansta klinik düzelme gözlenir. Genellikle Haftada iki kere uygulanır.

Kliniğimizde 15 yıllık deneyimli Dr. Şule Bademli Nöral terapi tedavileri yapmnaktadır.