Kozmetik Akupunktur

Kozmetik akupunktur yıllara meydan okumak istiyor ancak botoks, dolgu, lazer, kimyasal uygulamalar, estetik cerrahi gibi girişimlerden ürküyorsanız, doğal yollarla gençleşmek istiyorsanız ilk tercihiniz “akulif” adı verilen kozmetik akupunktur olmalıdır.

Doğal olmak, doğal kalmak, yüzündeki ifadenin ve mimiklerin değişmesini istemeyen herkese uygulanabilir. Hiçbir kimyasal içermeyen, yan etkisi olmayan bir tekniktir. İşlemde kullanılan çok ince iğnelerdir. Uygulamada hafif kızarıklık, çok nadiren mini morluklar olabilir.

10-12 seansta 5-10 yıl gençleşmek mümkündür.

Kozmetik akupunktur daha genç ve dinç görünmeyi sağlayan bir anti-aging tedavisidir.

Yaş ilerledikçe yer çekimi nedeniyle, vücuda giren toksik maddelerle, olumsuz çevre şartları ile, ciltte bulunan elastin ve kolajen sentezi yavaşlar. Kozmetik akupunkturda amaç cildin kendini onarmasını ve yenilenmesini sağlamaktır. Kozmetik akupunktur ile vücudun otonom sinir sistemi ve kan dolaşımı uyarılır. Ciltte bulunan onarıcı maddeler harekete geçer, cildi regüle eder. Ciltteki kolajen ve elastin üretimi artar, yüz ve boyun bölgesinde kan akımının da artmasıyla cilt gerginleşir, kırışıklıklar azalır, cilt daha parlak ve canlı görünür. Yüz, boyun ve dekoltede özel noktalara, özel teknikle konulan iğnelerle yaşlanma belirtilerini azaltan etkili bir yöntemdir.

Anti-agingde amaç kişinin yaşlılık belirtilerinin yavaşlatılmasıdır. Cilt üç katmandan oluşur. Akupunktur, epidermisteki (en üst tabaka) etkisiyle ciltteki su miktarını arttırıp, yaşlanan cildin kırışıklık ve pigmantasyonunu azaltır. Orta tabaka (dermis)deki etkisiyle kolajen ve elastinler artar. Cilt parlak görünür. En alt, 3. Tabakada (deri altı ve yağ dokusun)da akupunktur ile yeniden organize olur, yeni damar gelişimi ile selülitler düzelir, cilt sıkılaşır.

Temel tedavi 12 haftadır, ilk 5 hafta, haftada 2 kere, kozmetik akupunktur uygulanır, sonra 2 ay, ayda 1 seans uygulanır.

Kozmetik akupunktur tedavisi sonunda:

• Parlak ve canlı bir cilt
  • Derin çizgilerin azalması
  • İnce çizgilerin kaybolması
  • Lekelerde azalma
  • Cilt tonusunun artması
  • Sarkmaların azalması görülür
  • Mimikler ve yüz ifadesinin doğallığı kaybolmaz. Bu uygulamanın en büyük avantajı budur.